- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Rabu, 5 November 2008

AsRuL AiRul : Orang Gila Bogel

AsRuL AiRul : Orang Gila Bogel

Kali ada satu cite yg dasyat..yang aku pon xpenah nmpk..tapi kesian lak...aku terkejut yg amat sngt2...dah lah lalu depan umh aku..apa lah...mcmni cite dia.. aku tgh dok2 kat depan umh tu...tiba2 ada sorang manusia lalu depan umh aku..dia lalu kat jalan besar jw.. tu mmg lah biasa...tapi korang taw x, dia jln xpakai apa2..maksud aku bia bogel la...bek aku yg perasan pastu xsmpai berapa saat sume orng keluar tgk...gatai...akak aku pon tgk..huuhu...sume lah..mak orng..kawan2 aku sume tgk..ye lah terperanjat lor... dia org cina..

Aku kesian dengan dia la...entah lah kat mana dia sekarang....tapi yg peliknya dia diam jew taw..dia jln tak tgk org2...biasa lah org dh gila bukan taw pe pon.... yg aku heran pelik ar..ada pompuan ni...dia ckp..xsenonoh, geli tapi tgk lama gak..apa ke hal ye yob..huhuhu..dh gatal tu gatal la.. bila orang bagi dia baju or kain tok tutp kan..dia buang..ermmm...dia xckp apa pon.. dia diam jeww... cian kan..huhuhu... tapi dh nasib dia..

Benda yg aku xleh lupakan adalah ada sorang mak cik ni..dia dh kawen.. dia ckp mcm ni...besar gak.... apa yg besar korang pandai pk lah kan..huhuhu..aku bukan nk kata lah..tapi dia yg ckp mcm tu...entah la...biarlah.. bukan nk bagi kain ke apa ke... ni x.. apa lah...huuhuhu..

2 Comments:

  • asrul paksa aku utk drop cmmnt..huhu..
    tp mmg nk komen skit...pasai owg gila ni..aku rasa kita x blh anggap suma owg gila 2 gila..kdg2 depa x gila pn...tp depa mgkn terlalu kecewa ng dunia dan org sekeliling mereka..dgn berpura-pura mnjd gila, mereka x perlu lg menghadapi org2 sekeliling mereka..wlwpn owg menghina dn mengkeji dirinya, dia akan senyum dn pura2 x dgr, x fhm..apa yg aku nk tekankan kt sini, kita jgn sesekali mengejek org gila sbb kita xtau pn ksh hidup mereka dan mungkin mereka itu bukan gila yg sebenar..aku ada baca sebuah novel.x ingt tjuk apa. tp pasai owg gila la..dia sbnrnya x gila dn bpura pura gila kerna terlalu kecewa..sdgkn dia org yg berjaya dlh hidupnya sblm ini..mmg ngs bc novel 2..
    apa2 pn, sma2lah kita beringt dn jgn memndng rendh owg lain krn kita semua hamba pd Allah subhanahuwataala..adios..

    By Anonymous nooraain, at 12 November 2009 2:49 PTG  

  • hahahhaa.....ain...
    apa yg ang ckp tu mg betol
    ang ni mcm nak backup org gila aja..
    ahaha..betul tu..
    kalau kita belajar psiologi...
    kita akan tahu siapa gila an siapa tak gula..
    contohnya...
    ain nampak je sihat, tapi ada waktu ketikanya dia gila..
    ha siapa tahu kan..ahaks
    apa2 pon sama2 lah kita fikir2 kan..ahaks

    By Anonymous Tanpa Nama, at 12 November 2009 5:03 PTG  

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky