- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Rabu, 14 Januari 2009

AsRuL & AiRuL : Sukan

salam semua...

apa kbr? lama xtulis blog sini..maklumlah banyak keje yang perlu dibuat..hahhaha...kali ni aku nak cerita kan tentang kehidupan pasanagan kembar yang biasanya pasangan kembar lain hadapi.. ala korang pon tahukan..huuhu...

yang pertama, pakaian sama.. masa kecik mak pak aku biasanya belikan baju yang sama..serupa...kadang2 sama warna dan corak..kadang2 sama corak dan lain warna..uhuhu...lawak la..memang serupa masih kecik...cute kan..lalalal..perasan lah plak..ahaks...

yang kedua, minat sukan yang sama dan ada yang lain..hahahha... aku dan dia suka main badminton.. pak aku terro main badminton taw..hahaha..masih kecik, pak aku latih aku, adek dan akak aku main badminton...huhuh..tiap2 ptg kene main badminton..best lah..kadang2 kalau kalah tak puas hati, kami main badminton samapai malam..ahahha..memamg best kalau nk diingatkan..sekarang pak aku dh xmain badminton lagi coz xlarat kot...huhuh..kadang2 dia cuma jadi pengadil jew..aku, adeq n akak lak..pon dah xaktif main badminton coz pas kami pindah bandar, kami kurang latihan dan dh xde stamina dah...huhuhu

bab lari lak...ermmm..dalam keluarga aku, aku kuat lari dari adeq aku...tapi aku kuat lari jarak dekat dan adeq aku plak lari jarak jauh boleh la...huhuhu.. aku setakat 100 m dan 200 m n 4x100m boleh la...dia jarak jauh ok la..ahaks.. aku penah berlumba 100 m dgn dia bnyk kali...tapi dia kalah..hahahah...masa sekolah dulu, aku dgn dia jadi atlet sekolah..tapi xlama....coz aku diserang penyakit semput..dah aku xaktif acara balapan..hampeh..

lepas tu kami beralih dari sukan bandminton, larian kepada bowling dan ll.. ini xlah aktif sngt tapi masih sekolah menengah aku dengan adeq n the geng, minat sukan bowling...masa f4 nak dikatakan seminggu 2 3 kali kami main bowling...aku selalu fight dgn dia..dlm perlawanan la..huhuhu..tapi yg selalu menang adek aku la..ahaks..penah satu perlawanan kami fight gila2..hahaha..aku jatuhkan 234 jatuhan pin..dia lah 256 jatuhan pin..aku xakan lupa fight yg sengit tu..uhuhu..sonok gile..tapi aku terpaksa belanja dia makan coz dia menang..uwaaaa...adeq aku penah menang pemain terbaik bagi festival perlawanan bowling kebangsaan KFC...hahahhaha

1 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky