- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Sabtu, 3 Januari 2009

PLKN

Assalamualaikum… lama kan aku menyepikan diri.. aku mls lah nak wat pe2 cuti ni..ditambah pula dengan masalah yang orang atau manusia bikin.. hampeh jew.. walau apa pun hidup kene diteruskan.. aku ibaratkan hidup ni tak sempurna tanpa seseorang..just killing me softly.. I can’t life without u.. I lost my life and everything.. whatever…

Buat pertama kali dalam masa 5 tahun…akhirnya aku berjumpa dengan kawan PLKN aku.. iaitu azlan dan apik… azlan ni digelar oleh jurulatih sebagai sang kuriang…hahahaha..lawak2..banyak cerita masa kat PLKN taw..buat sahabat yang terbaca..sesiapa pelatih PLKN siri 1 tahun 2004..teluk sari penyambung, endau mersing johor…

Buat pertama kali kami berjumpa..masih ingt cerita2 lama..lawak lah…insyaAllah dalam masa terdekat, kami akan adakan reunion tok bdk2 PLKN siri satu telok sari k… tok kumpulan Alfa jew..ahaks terutamanya Alfa dua…

Tok kawan2…bard, botak (akmal), lan (Terengganu), jhon, shah, mamak(idris), khafi, azam, ikram, afik, sang kuriang (azlan), apik, azali, ken, ong, dan lain2… hope dapat jumpa korang ek…friend 4ever.. THANKS NASIONAL SERVIS, THE FIRST SEASON

1 Comments:

  • bestnya korang dapat jumpa balikkan,,, aku teringin sangat nak jumpa budak2 plkn siri2 teluk sari 2004,,, rindu sangat kat diaowg,,, mana ek nak cari kekawan tu balik,,,

    By Blogger azie naqib, at 11 September 2012 4:09 PTG  

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky