- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Jumaat, 8 Mei 2009

AsRuL, AiRuL & KaWan2 : Hari Pertama Di Mersing




Hari ni genap sehari aku menjejakkan kaki di bumi mersing setelah tamat peperiksaan..hahhaha..ni kawan2 aku..masa kat mersing...sebenarnya ada lagi tapi depa semu keje la..ahaks..masa ni kita org baru bis tgk movie..lepas tu jalan2 p pasar malam...nk usha2 awek...tapi bukan aku taw...depa semua...aku tgk jew..hehehe...eh sebelum tu kita org p makan,..adik aku kenalkan pekerja baru dia kat aku..ahaks..pompuan..nama dia athira..n lagi sorg xingat plak..lawa..tapi yg lagi sorg melatah...umo doa 16 dan 17 tahun..budak2 lagi..

hari pertama di mersing kami p pasar malam pastu makan kat tepi pantai...nk usha awek baju coklelat punya pasal..boleh pulak round pasar tu sekali lagi coz nk tgk awek tu..ahaks...adik aku melambai la..malu siot bila budak tu tgk...aku dgn husaini mmg malu tapi adik n ady pulak selamba jew...bisalah aku dgn saini kan baik...xbiasa buat benda2 mcm tu..hahahah

pas p pasar kami jalan2 buat keje bodo..hahaha..masuk kedai kek..tgk2 kek pastu duduk kat kerusi dan tu terus keluar..xde motif pon...hahaha..si ady ni dr thn lepas aku suh dia jgn hisap rokok banyak sgt..byangkan dalam sehari hampir 2 kotak rokok dia hisap..kalau tak pon sekotak..mampui...banyak dia hisap..lepas tu minom air nescafe plak tu...dulu ckp kat aku gaji xcukup la apa la..tapi beli benda2 yg bukan2...ni yg aku nk marah..hakas...

yg si husaini ni pulak..dia nk berhenti keje bulan 7 ni coz nk sambung belaja..dia ada cite kat aku...bagus la,,aku suka tgk kawan2 aku sambung belaja.tapi bila dh sambung tu jgn lupa lah ek kat aku ni..hahahha.,.dan kawan2...adik aku pulak aku tgk makin tembam jew...huh..jangan marah dik..arini ada satu rahsia dia bagitahu aku..nk taw x? biarlah rahsia..hahaha..apa2 pon hari pertama aku di mersing memang sempoi giler..best siot..ahaks...

minggu ni hari last adik aku keje kat mersing, so lepas ni dia akan berpindah kerja di johor bahru..dh dekat dengan rumah aku...hope semuanya akan berjalan dengan baik..mak marah aku tadi coz x tepon dia bila dh sampai mersing..aku lupa la..maaf ye mak...hehehe..abh plak tadi tepon aku ckp dh sampai belom...sayang juga korang kat aku..uuuuwaaaaa...love u..peace out..

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky