- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Rabu, 5 November 2008

AsRuL AiRul : Pompuan Hisap Darah

AsRuL AiRul : Pompuan Hisap Darah

Ni cite pasal ada sorang pompuan isap darah...ala mybe korang penah dengar cite ni..ni cite popular dulu siap masok surat kabar lagi..aku taw pon dari kawan2..mcm ni..dia isap darah anak dara sunti tok kecantikan dia, tak silap aku diperlukan 40 lebih aer..lupa.huhu.. suatu ari dgr cite dia datang ar kat tempat kawasan umah aku..kat estet tmn mount austin tu..huhuhu..masa tu sume orang takot..aku pe lagi ikot sama ar..huuhu..maklumlah hantu isap darah...takot2 dia lak isap aku..huuhu..kan aku dara lagi ooppsss..telajak lak...hahha..dia isap darah pompuan ar..hahhaha.. apa lak..

K smbg lik, bila dgr dia nk dtg tmpt kita orang kan..apa lagi kita org pon berjaga2 la..biasa lah masa budak2 kecik dulu nk jadi hero.. terpengaruh dengan ultraman dengan power ranges lah tu... siap masing2 pakai topeng lagi takot pompuan tu cam muka..bila ingt balik..betapa bodohnya aku ni..huhuu..adek aku pon sama gak ikut...pengaruh kawan..dgr cite pompuan tu bawa kancil dan pakai baju tutup sume mcm pkai jubah.. di dtg umh ke umh kononya jual barang..ala belakon lah tu..huuhuh.. antu pon pndia belakon taw... mesti menang anugerah skrin nanti..hahha..

Bila dia smpai tempat daerah aku jew apa lagi, aku, adek n the geng p lah bawa kayu, ada yang bawa senduk mak dia orang, apa la,..merepek jew.. pastu ada yang pakai kain pelekat wat mcm ninja..huuhuhuh..halau dia.. pastu dia Cuma lalu jew..xsingah pon..kita orang contack kawan estest sebelah iaitu utara (estet aku namanya timur)..dia orang pon halau gak..huhuuhu... ingt abis smpai situ jew.. apa tu rupa2nya ada hantu pompuan datang..bukan isap darah..tapi membebel n piat telingga..kesian kawan2 aku..kene marah dengan mak dia orang..hahahhaha.. nasib baek mak aku tak tahu..kalau tahu.. baik aku lari dulu..huhuu

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky