- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Sabtu, 3 November 2007


Ini adalah dengan kembar aku. dia lahir dulu baru aku.... nak tau kenapa??? sebab abg akan dahulukan adik..mengalahkan dengan adik..so bila keluar dari rahim mak aku, dia di panggil adik.hehhheh..kita org dilahirkan pada 05.08.1986. aku pada pukul 2.50 pagi dia plak 2.30 pagi..heheh.. dia sekarang kerja kfc kota tinggi..sekarang dia ni dah jadi manager kat sana. so senang kalau aku nk makan free kfc aku datang jelah kat sana..ehhehe ..huhu aku sayang dia sangat...kata orang kembar ni ada persamaan gerak hati kan..mesti lah aku dengan dia ada..kalau ada apa2 berlaku aku akan merasakannya juga..hehehe.. kalau bab sakit, dia akan sakit dulu seminggu kemudian baru aku sakit.. tapi tu jarang berlaku. kalau berlaku, aku akan sakit selama sebulan... aku kalau sakit susah nk sembuh..heheheh... lupa plak nama dia hairul.. dah berpunya tau nama awek dia zura pon keje kfc.. hehehe.. dia kenalkan aku dengan zura dan tanya pendapat aku ttg zura. masa tu semua keluarga aku tak tahu yang dia sedang di lamun cinta dengan zura.. sebab masa tu dia telah bertunang dengan aida budak muar.. tapi aida dah meninggal dunia sekarang sebab dia sakit asthma.. masa tu adik aku mmg frust giler..aku nk nangis tapi kuatkan semangat sebab kalau aku nangis mesti dia akan tambah sedih..aku terpaksa tutup kesedihan aku.. sedih giler mana taknya dia baru bertunang sebulan, tunangnya dah meninggal..dah xde jodoh kan..ermm tu je kot yang aku leh bagi tahu pasal adik aku.. oo..lupa dia ni degil skit..kalau p mana2, kem ke masa sekolah, aku yg diamanatkan jg dia oleh mak abah sebab dia ni cepat sngt ikut mmbr..kalau mmbr dia ok xe.hehheeeheh,.. apa2 pon aku syg dia sngt2....

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky