- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Khamis, 30 April 2009

AsRuL & AloNG : Kak Ros (Upin & Ipin) Versi Realiti




Ini adalah gambar aku dengan akak sulung aku, hahahha..dia ni dah kawen..beza umur kami 2 tahun jew..dia dilahirkan pada 9 Februari 1984, hahhaha…apa2 dia nie best tapi kalau part naik angin tu jangan cakaplah…lebih teruk dari tsunami..uuwaaa….lari kang kene hayun dengan kuali..ahaks..jgn marah na sekadar gurau jew…dia skrg dh keje…nk cite pe lagi ek pasal dia…walau pun aku tak tunjukkan yg aku syg dia…tapi hakikatnya aku syg dia sgt2..muuuuaahhh….sape xsayang akak ooiii..hahha..apa la…muka kami sama x? mcm tak sama jew kan..ahaks…ooo ye..masa kecik2 dulu, kami selalu kene marah..hahhaha…aku rasa dia cpt matang dari aku dengan adik…


kalau korang nak tahu, perangai dia mcm kak ros dalam cite upin dan ipin…hahhaa…aku upin dan adik aku ipin..hahhaha…tapi acik nak letak mana ek? ermmm..xpe tu cite lain plak…ahkas..garang dia mcm kak ros la…abislah aku dgn adik masa kecik dulu..hahha..entah apa2 je kene marah dgn dia, tambah pulak dengan mak…
Along dah kawen, alhamdulilah dh hampir 4 tahun dia kawen..dengan seorang jejaka yang bernama adha tapi orang tempat aku panggil dia Labu..sebelum dia kawen dengan akak aku pun aku panggil dia labu..tapi sekarang aku panggil dia adha…tapi si ipin ni suka panggil dia dgn nama labu..apa la..hhahaha…pe2 semua orang sempooiii….


orang pompuan memang suka pot pet ker? akak aku la…pot pet..hehhee…ada je yg nak dibebelkan..adeyh…naek bernanah telinga nie..tapi tu dulu la..masa kecik2….skrg dh tak lagi…ahaks….huuhu…suka marah2..masa kecik memang garang giler lah dia..tak padan badan kecik tapi mulut berapi siot…(abislah aku kalau dia tahu aku cite pasal dia) hahhahaha…tapi bagi aku pot pet dia org pun akhirnya aku and the geng jadi manusia yg insyaAllah baik..ahaks..tak nak puji lebih2…kang nanti ada yang kembang tutttt….ahahaha..melawak jew..pepe2.. love u so much along….vs kak ros…hahhahah..ni versi realiti
Link yang sama

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky