- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Jumaat, 10 April 2009

Seminar Pengucapan Awam

Hampir 2 minggu yang lalu..satu seminar pengucapan awam telah diadakan oleh perserta program pendidikan bahasa melayu semester 6 sambil dibantu oleh beberapa orng junior... tujuan seminar ini adalah untuk memantapkan lagi pengucapan dikhalayak umum dari segi konteks dan keyakinan. selain itu, ada juga diselitkan corak pemarkahan jika bentuk2 pengucapan awam dilaksanakan bagi sesuatu pertandingan.
Inilah penceramah kita,hehhehe...lupa plak nama dia...apa2 pon terima kasih puan... :)



Anak-anak Suluh Budiman..ahaks...sempat pulak berposing miss-miss Pluto,
& Marikh, Zuhal..mereka ni semuanya Alien...hahhahaha...
Apa kes plak ni...jangan tenung lama-lama nanti ada org yg kecewa..hahhaha...

Sekali Dua orng kau pulun faizal..hahahha....dasar playboyzzz...
Ahli mesyuarat teTingkap...hahhaha..jgn pandang belakang..

Sekitar pembentangan tugasan pengucapan awam...tahniah kepada peserta kerana berani mencuba...
Ni apa kes, mcm nak buang angin jew..yg kesiannya org belakang..hahhaha....jaga2...gas beracuunnn...

sEDAP LAuk kau org mkn...aku xmkn pon..xde selera la...sowi ek..hehehehehAhli Jawatan kuASA seminar pengucapan awam..

disaat pendaftaran peserta.. :)

3 Comments:

  • hee....
    naseb baek jaa pun ada.. ;)
    nanti masa akan dtg..
    kalo ade lg prog besh2.. jgn lupe infom ek..

    By Blogger mawar @};---, at 22 April 2009 6:58 PTG  

  • hehe..nme puan tu...eh, ape ye, td igt, tibe lupe plk...hehehe
    tp kite x bergmbr pn berdua hri tu kn..rugi2..
    pepon, tenx asrul...
    ha, satu lg cmne nk jd follower ye..x jumpe punat r..huhuhu

    By Blogger .GadisManis., at 22 April 2009 8:01 PTG  

  • tu la..asrul pon pening ni..xtaw nk letak follower coz asrul guna format lain...xpe2.. jadi follower blog asrul yg lagi satu k.. wwwasrul19.blogspot.com sowi..

    By Blogger Asrul aka YaGaMi LaiTo, at 22 April 2009 9:54 PTG  

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky