- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Selasa, 5 Mei 2009

Rumusan Keseluruhan Final Exam??

Assalamualaikum kepada pembaca setia blog aku...

alhamdulilah, pada tanggal 5/5/2009 akhirnya berakhir satu lagi episod perjuangan aku di UPSI tatkala fajar kebimbangan kian menyingsing. alamak, aku xnak berpuitis2 la..ahaha..nk sempoi2 je k..dah lama masa exam xboleh salah ejaan pon..adeyh..kat sinilah tempat aku meluahkan rasa apa yg terpendam..ahaks...

bercerita pasal exam, aku memang lega sgt setiap kali dh abis exam..begitu juga dgn korang kan..bgus la..apa yg membimbangkan aku sem adalah takut2 kalau aku xdapat apa yg aku target...paper las tadi memang terkejut giler la..lect kita org ada bagi tips tapi ada yg kuar tapi yg banyaknya lain dr yg tips..adeyh...abislah..kertas jawapan tu aku goreng sampai garing...hahha..entah apa aku membebel aku pon xtaw, biar lect tu pening nak tanda..hahha..kawan2 len pon blur gak aku tgk..ye lah target len kuar, tapi yg len plak kuar... moral of the story adalah jgn suka baca hanya tips yg diberikan je..bacalah semuanya untuk maklumat tambahan..ada paham..hahaha

ingtkan sem ni ada 2 killer paper rupanya ada 3 la...adeyh..mcm mana nie..cuakknya...uuwaaa..first, paper en idris...adooiii..gua banyak main tam la...apa yg aku tulis entah pe2 jew..bila baca balik, ketawa ada gak...(ada ke patut baca jawapan sendiri n boleh ketawa sorg2) sampai minat yg dok sebelah aku pun ikut gelak...hahhaha.....padahal x taw pe2 pon..iskh2....

paper ke dua yg aku anggap killer paper adalah paper minor, pn banu..dh lah markah carriemark sikit sgt..sgt2 sikit..uuwaaa...kalau per 50 ok lagi..ni per 60..adioooo..mcm mana nk dapat A nie...hampeh je dgn jawapan exam tu ari..entah lah apa yg perlu kita buat cuma redha jew...masa nk jawab paper ni, ramai yg bagi psiko mental kat aku la..adooiii makin tambah tension plak aku..uuwaaa...

rumusannya dan kesimpulannya....hahhaha..biar korang baca pening skit..exam sem ni aku rasa second paling teruk kot...yg first terok masa sem 3...result pon terok ar..uuwaaa...tapi masih mengharap agar result aku insyaAllah dalam kategori yg cemerlang...Amin...hahahh

Wasalam...

4 Comments:

  • Assalamualaikum tuan blog.. Wah.. Mst hebat memasak asrul ni.. Yela.. Da hebat da mnggoreng smpi garing.. Heehee.. Btol2.. X blh baca tips aje.. Tkut tak kuar lak nti bila da baca.. Huuhuu.. Anyway, lotz of luck.. =)

    By Blogger Cahaya Yang Riang Gembira, at 5 Mei 2009 pada 10:51 PTG  

  • haha..ari last akhirnya aku tertipu...pepun mekasih dr lanang, dr rahman krna bgi tips yang mantap! nanti rajin-rajin lagi la mintak tips tu yer..seronok jawab exam sem ni..:)

    By Anonymous Tanpa Nama, at 6 Mei 2009 pada 12:44 PG  

  • hahaha..terima kasih ana..ehhee..jgn mgharapkan tips jew....asrul mmg pandai masak pon..lalala...kepada seruling anak gembala kambing tu..hahahha...mmg la dapat tips exam..tapi rasa2 kalau xbagi tips lagi bagus...xterikat dengan tips..hehehe..pe2 pon...wish me luck k..
    :)

    By Blogger Asrul aka YaGaMi LaiTo, at 6 Mei 2009 pada 1:17 PG  

  • tips yg x menjadi. frust! itulah perkataan tbaik utk gambarkan papr exam terakhir utk sem ni. huuu~

    selamat bercuti. jaga diri. hiasi peribadi.

    By Blogger Mawar Maizza, at 6 Mei 2009 pada 10:53 PG  

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky