- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Khamis, 6 November 2008

Rafting 2008


Pada 25/10/2008 yang lepas satu aktiviti telah diadakan di sungai klah,perak. di sana kami pergi untuk aktiviti rafting. semua peserta dikehendaki berkumpul di UPSI pada pukul 7.30 pagi. berkayak secara berkumpulan merupakan satu aktiviti menyeronokan. aktiviti itu disertai oleh kakitangan staf dan pelajar UPSI. biasalah, bagus juga mereka buat aktiviti itu boleh juga aku tenangkan fikiran besama rakan-rakan sebelum menghadapi peperiksaan yang sekarang telah tiba.




aktiviti terbahagi kepada 2 kumpulan dan setiap kumpulan mempunyai 20 orang peserta. aku merupakan kumpulan pertama dan kumpulan pertama lah yang akan menjalankan aktiviti rafting,manakala kumpulan satu lagi menjalankan aktiviti water confident. dalam aktiviti rafting,kumpulan kami kemudiannya dipecahkan kepada 5 kumpulan iaitu setiap kumpulan dianggotai 4 orang ahli kumpulan dan 2 orang penunjuk arah. caranya mudah semasa melakukannya cuma mengikuti arahan ketua pasukan di mana hanya 4 arahan sahaja yang diberikan iaitu ke kiri, ke kanan, foward dan down.

semasa aktiviti dijalankan tiada keceredaan yang dilaporkan, namun terdapat seorang pelajar cedera ditangan. aktiviti berakhir pada pukul 1 petang dan bersambung pada 3.30 petang dimana kumpulan kami akan membuat aktiviti water confident. aktiviti tamat pada pukul 6.00 petang dan tiba di UPSI pada pukul 8.00 malam.

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky