- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Sabtu, 3 November 2007

kehidupan sebagai seorang pelajar



kehidupan aku seorang pelajar upsi memang xdi duga..heheh sebab aku xlayak n xpandai nk masuk upsi..hehehhe aku ni bodoh sebenarnya..ahaks.. kawan-kawan yang anggap sebaliknya..ada diri aku, aku ni xlah rajin pon.. memang pemalas.. kalau ada mood je aku buat keje.. hehhehe.. sebelah kanan ni adalah laptop aku..huhu..aku guna ni setiap hari..ahaks.. kalau nk cite kehidupan aku di upsi memang xakan abis sebab ada je cite gurau senda dan sebagainya.. kehidupan aku bermula di upsi apa bila aku dapat surat tawaran masuk ke upsi..hehehe aku adalah pewaris generasi ke dua di upsi sebab pak cik n mak cik dulu belajar kat sni.. on amik kos yang sama dengan aku.. target aku aku nk lawan mereka...aku nak beajar selagi termampu..huhu..aku nk amik phd dan bergelar seorang doktor.. poyo lah plak.ahaks.. apa lah ye.. janji aku puas dan aku xkisah apa orang nk cakap.. kali ini aku sem 3 tahun 2 di uspi.. dah dua sem sebelum ni aku dapat dekan dengan pointer 3.50 ke atas. itu pon aku anggap anugerah tuhan dan aku letakkan diri aku bernasib baik dan aku bukan menggangap diri aku adalah pandai jika nak di bandingkan dengan rakan2 yang lain..jujur sejujurnya aku katakan aku xpandai dan secara kebetulan aku dapat pointer macam tu.. memang tak sangka dan terperanjat.. tapi aku yakin dengan semua orang boleh berjaya.. aku xnk letakkan diri aku di puncak tertinggi tetapi pada hakikatnya aku adalah didasar lautan. aku buaknlah insan yang dipandang luaran tetapi aku adalah sebaliknya.. ehhehehe.. alamak jiwang lah pulak.. heheheh..

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky