- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Jumaat, 21 Mac 2008

zulfadli dan asura... in love


ini sekarang giliran zulfadli, my best friend di johor bahru..hehehe..kalau balik jb mesti jumpa dia.. kuarga dia dah macam kuarga aku....huhuh..kadang2 tu aku segan sangat2.. ye lah kuarga dia layan aku baik sanagt2...huhu terasa segan yang amat sanagt..ya ampun... masuk tahun ni, xsilap aku dah 4 tahun kita orang berkawan. dulu satu sekolah masa form 6, tapi lain kelas lah.. pastu lama2 kita orang rapat dan dh macam adik beradik..tol ke lee? heheheh...

dia ni bagi aku seorang yang pendiam, dan kadang-kadang seorang yang pelawak. bagi aku dia ni pandai, cuma dia je yang tak merasa diri dia macam tu.. sebelum dia kawan dengan aku result dia down.. [tol ke ek] lebioh kurang mcm tu lah.. kata orang pengaruh rakan yang mengubah semua itu..ahlamdulilah.. sekarang lee stdy kat UITM, SHAH ALAM.. amik kos pe ek? pasal reka bentuk lah..ahaks.. lupa sworryyy..


lee mula-mula nk masuk UPSI..dia mohon bagi pilihan pertama..tapi dapat kat UITM lak..huhuh..xpelah..sekurang-kurangnya dia smbng belajor..syukur alhamdulilah..ahaks

apa lagi aku nk cite pasal dia ek..ahaks... dia baik lah semuanya.. kadang-kadang tu buat aku sakit hati..biasalah adat berkawan..ahaks.. ada marah dan suka..huhuhu.. dia ni ada kapel taw..name dia asura.. asura pon best friend aku gak..huhu..dia dok pandan,jb..hehehe.. nk taw cite tak, sebenarnya asura suka kat lee dulu.. pastu entah macam aman lee boleh sangkut..uuwaaaaaaaa...larrrriikkkkkkk... hehe..jangan marah ye..sebelum tu ada konflik sikit..tapi biarlah rahsia antara kami berempat .. sape lagi satu azimah lah..ahaks.. kita orang berempat bersahabat baik.. kadang-kadang kalau ada masa kami berempat jalan-jalan bersama..huhuhu..



kisah percintaan lee dengan asura sebenarnya penuh dengan liku, aku sebagai kawan xtahu mcam mana semua itu boelh mereka lalui.. bagi aku semua tu dugaan.. tapi sebagai kawan, aku memang sokong 100% percintaan dia orang berdua.. aku dan azimah akan sentiasa akan mendoakan kebahagian mereka berdua.... suka aku tengok dia orang berdua..heheh... lee kadang-kadang suka menganjing..uuwaaaaaaaa... susah gak nak faham dia.. tapi apa2 pon aku suka cara dia..huhuhu..slow and stady..

last word.. hope semuanya berjalan dengan lancar..dan aku sayangkan persahabatan kita semua..lee ingat taw, walau apa yang berlaku kita tetap sahabat.. jaga asura baik-baik..aku rindu sangat-sangat kat azimah..lama xjumpa dia.. ada masa kita jumpa ye.. aku dengan azimah akan sokong ko.. abaikan anasi-anasir luar ye.. faham2 je lah..ahaks

ok bah.... salam maulidurasul.. selamat menunaikan solat jumaat..

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky