- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Sabtu, 7 Mac 2009

Gambar aku ketika melawat Kfc Mersing.



Makin gemuk rupanya adeq aku ni..hahha..dik makan tu kene kuranglah k..makin ada org jaga, makan berisi kau ya..ahaks






ni apa kes plak..huhuhu...dgn xpakai baju...
godeh laptop aku k..huh..hampeh jew..masa nilah depa semua
rehat2 kat hostel..ahhahaha sempat juga aku amek gambar...





Hahahah...masa ni kita org masuk senyap2 bilik hisyam..tapi aku xsempat amek pic dia bru bangon tdo..huhu..dia dh selubunglah...ahhahh...zai






Hahaha..ni adeq dengan faizal...kat kfc..wei xkeje ke ar...ahaks...curi tulang rangka ayam ek...






Hahahha...akhirnya muka aku ada gak..ahaks..malu la..asal plak wat muka manja nie...





hahaha...ni bukan tunang adeq aku la..tapi stsf dia..nak manja2 konon..ckp dgn zura baru taw..tapi kelakar lah staf dia yg satu nie..jap2 cuba korang tgk pic kat bawah nie..




kalau kau orang nak taw..dia ni memang kelakar..tgk muka pon dah taw...masa ni adeq aku tgh acah2 dia...pastu dia mcm nak melatah la...heran tol..naseb bek dia xbawa penda kalau tak, abis la..hahahha






ni hisyam, yang selubung dlm selimut td...huhhu..dia cashier..best pegang duit..kalau aku nk ayam, aku minta dia jew....minta jew la..wat pe nk bayar..ahaks






wei keje la..aku lak risau..hahaha..t kene marah dgn manager kang..ooppss...manager pon tumpang sekaki..hahhaha





hapenningnya wei,huuu..tak keje ker? kang t aku lak kene marah..
costemer xde ker? amboi patot lah hang pa semua suka sakan na..





uli tepong tu bang, uli..ahaks...t ayamnya leh aku mkn..nyam2..nk yang paling spicy kk..hahhaha






ermmm..alamak sape nie ek? huhuhu..muaaxxx

1 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky