- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Sabtu, 17 Januari 2009

Ibuku guru vokal

salam mesra semuanya..hahahha

ini aku nak ceritakan sebuah cerita sewaktu aku mula berjinak2 bernyanyi dan berkaraoke..huuhu..aku sebenarnya saje suka2 nak nyanyi.. tetapi pada satu hari aku masuk pertandingan menyanyi kat sekolah, masa tu aku f2 kot..lupa la...huhuhu.. aku masok suka2 lah masa tu...lepas nyanyi kawan2 ckp suara aku leh tahan..aku xckp ek..kawan2 ckp...ahaks...layann..

aku seorang yang pemalu taw mulanya..hahahha..tak caya ke..layaannn...aku pon tak caya..tapi tu mmg kenyataanya kot..ahhaha...melawak je...dulu nak berdiri kat depan orang pon aku segan taw...menggiggil lutut..hampeh je taw...

lepas aku masok pertandingan tu....aku dapat no 3...siap bawa balik trofi lagi..ahaks..aku saja2 suka masok..mak aku tgk aku bawa balik trofi..huuh.dia apa lagi..suka la...coz mak aku ni ratu karaoke dan ratu nyanyi kat tempat aku..kalau ada org kawen, mesti ramai yang soh dia nyanyi..kalau ada pertandingan nyanyi tmpt aku..dia akan masok...dah tak penah tak menang...huuuhu..my mom the best...

bila tahu aku boleh nyanyi..bila nk masok pertandigan mesti mak aku yang excited..huhuh..mula lah dia soh aku belajar vokal dan dia sendiri yang pilih...uhuhuhu...mcm2 lagu la...aku pon layaannn... dia soh aku jgn mkn pedas, minom air masak dll... biasa lah tu... lepas tu, aku masok lah pertandingan..alhamdulilah..aku berjaya akhirnya..dapat johan..sampai f5..

tapi aku xseaktif mak aku...uhuh..yang aku tension masa masok pertandingan nyanyi masa f6..leh plak aku lupa lirik...hampeh..akhirnya kalah..uuwaaaa....uhuhuh..tapi tu sonok coz pengalaman..ahaks...

sekarang aku xaktif lagi..aku just nyanyi kat dlm bilik smbil wat asgmnt....smapai roomate aku dgr..dia pon mcm xkesah jew..hahhaha...wan sowii ekk..ahahahha...aku mmg suka nyanyi la...

apa2 pon..my mom is the best..i love my mom so so much... more than my soul...

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky