- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Ahad, 23 Mac 2008

tak marah, cuma....

salam semuanya..heheh

korang nak taw x? sebenarnya aku buat blog ni tok apa? aku nak luahkan semuanya..maksud aku nk luahkan segalanya supaya korang taw apa yang tersirat dlm diri aku... sebagai manusia biasa [poyo seh..huhuhu]... aku kadang2 xberani nk luahkan semuanya depan2 kawan aku.. so dengan cara ini aku luahkan.. maaf ye korang sume..

tapi ada sorang yg ckp aku ni saje je nk tunjuk2 buat blog ni..pe kes??? ada masalah ker? suka hati aku lah aku nk wat pe pon.. jeles ke..xde maknanya..aku xpenah jeles pon dengan ko.. [wah tol2 marah ni... bukan marah tapi xsuka sebab ada org ckp mcm tu].. huhuhu... abaikan lah..mls nk layan..mkin layan sakit hati..uuwaaaaaaaaaa.... dah2 ek... aku taw korang menangis blog aku ni..ye ke ni? eleh mata dh berahir tu..huhu
kita cite lain lah..

ooo ye..mugkin korang sume tertanya2.. nape kwn2 aku yg aku cite sumenya lelaki kan.. aku ikut turn..nanti pompuan ye..huhuh.. kawan2 aku kat myspace, friendster, tageed, hi5, facebook, dalam ym, im myspace, skype dan msn.. hope persahabatan kita kekal ye.. bagi aku xsalah berkawan..kalau nk berkawan-berkawan bersungguh2... sifat aku cuma aku nk cri kawan yg leh sama2 berkongsi suka duka.. tu je..
aku setia pada persahabatan..sebab lebih bnyk kita berkawan..lagi bagus..

sape2 yg nk kawan dengan aku tu jgn segan2 lah ye tegur2..aku akan bls korang..insyaAllah.. k...

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky