- HOME - IKUTI BLOG INI - FACEBOOK

Assalamualaikum...

Kehidupan ini bagaikan satu putaran yang sentiasa bergerak, umpama matahari dan bulan. adakalahnya kita merasakan panas dan adakalanya kita merasakan dinginnya malam. Bahangan mentari itu mampu membuatkan kita teguh berdiri dengan kaki yang kian lenguh. Dingin malam pula akan memberikan kita kesegaran malam dalam menghadapi dugaan disiang hari. Banyak dugaan dalam kehidupan, oleh itu setiap dugaan yang kita lalui memerlukan setiap ketelitian dan langkahan yang berhati-hati. Biar kita melangkah meninggalkan keseronokan dunia demi untuk kebaikan alam abadi.Insya-Allah.
Md Asrul

Create your badge

Ahad, 8 November 2009

The Best Singer 16-6 years old around the world

The Best Singer 16-6 years old around the world

1. Charice Pempingco Form Philippines (16 Years Old)



Selepas memenangi satu pertandingan realiti tv iaitu Littel Big Star, Nama Charice terus menyerlah di persada antarabangsa. Penyanyi pujaannya adalah Withey Houston, Mariah Carey dan Celine Dion. Malah beliau pernah berduet dengan Celine Dion. Ketika itu dia berusia 15 tahun. How amazing is this girl? Her voice is so powerful and the control is outstanding! I must say, she has one of the best female voices that I have ever heard. She sings this song better than original singer! Go, Charice!

2. Bianca Ryan From America (14 Years Old)



Bianca Ryan adalah salah seorang pemenang America's Got Talent 2006, ketika itu berumur 11 tahun. Bianca Ryan mengalahkan pesaingnya iaitu Jessica Shancez.

3. Jessica Sanchez From America (14 Years Old)



Ini adalah pusingan wild card, Jessica telah membuktikan dirinya dipilih dalam wild card dengan membuat nyanyian terbaik yang pernah dibuat. Jessica juga bersyukur kerana dipilih oleh Brandy ke pusingan Wild Card setelah tersingkir pada awalnya dan kemudiannya menjadi pesaing terhebat kepada Bianca Ryan yang menjadi juara ketika itu.
She performed this when she was 11 years old and although I think she's done much better than this, it was an awesome performance! Great as always from Jessica.


4. Zara Larsson From Europe (11 Years Old)



Ramai yang tidak menyangka gadis lawa dan kecil molek ini mempunyai suara yang lantang dan terbaik yang pernah di dengar. Video ini adalah ketika audition untuk program realiti tv iaitu, Talang 2008 (Europe's Got Talent 2008). Beliau menjadi johan dalam pertandingan tersebut dan mengalahkan peserta yang lain.

5. A
my Nobleza, From Philippines (6 years old)



Cuba perhatikan tika kanak-kanak berusia 6 thn ini bernyanyi, ada yang ketawa. tapi dia berjaya mengawal dirinya. Itulah penyanyi terbaik, orang dewasa hanya pandai tertawa tapi tidak pandai memberikan dorongan. Amy dikatakan THE NEXT CHARICE PEMPENGCO. Go job gurl. I like your style and level of confident.

6. Connie Talbot From Britains (6 Years Old)



Walaupun tidak memenagi pertandingan Britains's Got Talent tetapi dia berjaya masuk ke final dan berjaya mengawal dirinya. Suaranya yang merdu dan bersahaja berjaya memukau para pendengar. Alunan suaranya tidak sehebat Amy Nobleza yang seumuran dengannya tetapi erti yang disampaikan dalam lagunya sungguh bermakna. Itulah salah satu ciri penyanyi terbaik. Good Job Gurl.

7. Natalie Okri From Britain (10 Years old)




Aku suka sekali suaranya ketika menyanyi lagu no one Nyanyian Alica Keys. Ramai yang suka dia nyanyi lagu ini termasuk simon cowell. Jika digilap dia tidak mustahil akan menjadi superstar. Namun dia kecundang dalam pertandingan Britains Got Talent 2009.



0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home


Assalamualaikum

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Translate this page from Malaysian to the following language!

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Widget edited by Anang

AsRuL @ YaGaMi LaiTo Search

Blog-blog aku :

AsRuL & YaGaMi LaiTo

Indah Islam Kerana Iman

Muzik Itu Duniaku


Blogger Help Templates Widgets SEO Tips
Blogger Help Templates Widgets SEO Tips


Blogger Trick
Blogger Trick


Blog Catalog
Mens Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Doa Penerang Hati Memulakan Bacaan

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku
Clicky Web Analytics Clicky